کاوش محصولات گلدیران با اپلیکیشن واقعیت افزوده(Augmented Reality)

اپلیکیشن واقعیت افزوده(Augmented Reality)  گلدیران یکی دیگر از پروژه های حائز اهمیت شرکت “رویای روشن بیداری” ،  به شمار میرود. این تکنولوژی نقشی فراتر از نمایش سه‌بعدی گوشی‌های هوشمند (گلدیران جی پلاس)، در تغییر چهره کاتالوگ‌های سنتی ایفا می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، مخاطبانی که کاتالوگ گلدیران را در دست دارند، می‌توانند شاهد پخش محتوای واقعیت افزوده بر روی صفحات آن باشند. این تکنیک نه تنها ارتباط عمیق‌تری با مخاطب برقرار می‌کند بلکه برای جذب مخاطب کاربرد بسزایی دارد.

 

ویژگی ها:

 

اپلیکیشن گلدیران با استفاده از فناوری، تصویر سه بعدی در محیط واقعی را در صفحه ی گوشی موبایل به نمایش میگذارد. کاربران میتوانند از زوایای مختلف به نمایشگر گوشی یا تبلت خود نگاه کنند و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهند، همچنین با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری آن به صورت تعاملی آشنا شوند. این امر نه تنها اطلاعات کامل تری را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد بلکه تجربه ای جذاب و به یاد ماندنی در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کردن صفحات کاتالوگ توسط گوشی هوشمند، شاهد نمایش ویدئوها، تصاویر سه‌بعدی، و اطلاعات تکمیلی درباره محصولات باشند. این روش، امکان معرفی جنبه‌های پنهان و جذاب محصولات را گرد هم می‌آورد که در یک کاتالوگ معمولی قابل ارائه و نمایش نیست.

ارتقای تجربه برند:

استفاده از واقعیت افزوده در تبلیغات ، یک گام بزرگ در جهت ارتقا برندینگ به حساب می آید. اپلیکیشن گلدیران نه تنها توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند، بلکه با ارائه تجربه نو آورانه، تصویری مدرن و پیشرفته از برند را منعکس میکند. این استراتژی می تواند منجر به افزایش وفاداری مشتریان و جذب مخاطبان جدید شود و به تمایز برند گلدیران در بازار رقابتی کمک می کند.