تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) در دنیای امروز بسیاری از غیرممکن‌ها را ممکن می‌سازد و کاربردهای این تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است.

مهم ترین مزایایی که این تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) دارد این است که شما می توانید تمام خواسته های خود برای تبلیغ و معرفی محصول یا برندتان را به بهترین شکل برای مشتریان نمایش دهید.مشتریان شما با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانند تصاویر ساده محصول یا آرم برند و هر نوع اطلاعات مربوط به محصولتان را به شکل تصاویر سه بعدی یا ویدیو بر روی بسته بندی محصول یا کارت ویزیت و بروشورهایتان مشاهده کنند.

 با استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) مخصوص برندینگ، تصویر و اطلاعات محصول، اطلاعاتی درمورد نحوه استفاده از محصول، لاین تولید محصول، محتوای تبلیغاتی، معرفی رزومه فردی یا شرکتی و غیره …. در هر ابعاد و در هر مکانی با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) ، رزومه کاری کامل و کاملا بصری و تاثیرگذار به مخاطبانتان ارائه خواهد داد. در واقع یک تصویر در ساده ترین حالت می تواند کارت ویزیت و یا لوگوی برند شما باشد و در حالت های دیگر یک تبلیغ چاپ شده در روزنامه، بروشور یا کاتالوگ محصولات شما و یا حتی تصویر نصب شده بر روی بیلبورد یک بزرگراه. کاملا بدیهی است که یک بروشور شامل معرفی محصولات یک برند، با یک متن ساده و چند تصویر، بسیار متفاوت تر و کم تاثیرتر از همان بروشور با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و یا تیزر تبلیغاتی برای هر محصول است. کارت ویزیت و لوگوی یک برند که به خاطر داشتن ابعاد کوچک در حالت عادی قابلیت هیچگونه تبلیغی ندارند می توانند با تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) به بزرگترین وسیله برای معرفی و تبلیغات شما تبدیل شوند.

با استفاده از این پلتفرم واقعیت افزوده (AR) مخصوص برندینگ شرکت رویای بیداری، کاتالوگ یا بوشورهای چاپی را می توان از دریچه دوربین موبایل یا تبلت دید. تکنولوژی واقعیت افزوده لایه ای اطلاعات مازاد و نیز جذاب و تاثیرگذار چندرسانه ای نظیر فیلم، صدا، متن، انیمیشن و… درمورد برندتان بر روی صفحات کاتالوگ و بروشور یا کارت ویزیتتان ایجاد می کند. تا بتوانید اطلاعاتی که در قابل چاپ نمی گنجد را به مخاطبانتان منتقل کنید.

 

بروشور و کارت ویزیت واقعیت افزوده برند گلدیران​

نمونه پلتفرمی که شرکت رویای بیداری در زمینه برندینگ بر روی کارت ویزیت و بروشور طراحی کرده است، اپلیکیشن واقعیت افزوده (AR) برند گلدیران است. این اپلیکیشن بر پایه تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) جهت معرفی گوشی هوشمن z10 طراحی شده است و علاوه بر معرفی برند گلدیران اطلاعاتی درباره گوشی جی پلاس z10 و قابلیت های آن در اختیار مخاطبان قرا می دهد.

این اپلیکیشن در راستای بروشور و کارت ویزیت واقعیت افزوده برای برند گلدیران در صدد معرفی گوشی های جی پلاس طراحی شده است. خواست این برند معرفی فرمت منحصر به فرد خود از گوشی های تولید شده توسط تکنولوژی واقعیت افزوده بوده. برند گلدیران به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده (AR)، محتویات و اطلاعات جذاب موبایل جی پلاس، مشخصات و نحوه استفاده از گوشی موبایل، که تمامی آن داخل یک بروشور نمی گنجد را با استفاده از تکنولوژی واقعیت  افزوده در اختیار کاربر خود می گذارد.

ساختار این اپلیکیشن به این صورت است که با قراردادن کاتالوگ گلدیران در مقابل گوشی موبایل یا تبلت، محتوای انیمیشنی سه بعدی بر روی کاتالوگ به نمایش در می آید. این محتوا شامل معرفی برند گلدیران، نمایش قابلیت های گوشی z10 جی پلاس، تمام بخش های مختلف سیستم سخت افزاری و نیز نمایش لوگوی سه بعدی است که به صورت موشن جالب و چشمگیری در اختیار کاربر قرار داده می شود و کاربر حجم بالایی از این اطلاعات گوشی موبایل را به راحتی و با سرعت بالایی توسط به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده دریافت می کند.

محتوای معرفی این برند با تلفقی از فناوری و هنر و بر اساس شعار برند که “واقعی تر از همیشه” بوده طراحی شده. یک گوشی موبایل که می تواند محتواهای زیبا همچون طبیعت اقیانوس را به زیباترین و واقعی ترین شکل ممکن نمایش دهد.

شرکت رویای بیداری طراح و از پیشگامان توسعه دهنده واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality)  بوده و تولیدکننده انحصاری اپلیکیشن های برندینگ جهت کارت ویزیت، کتالوگ و بروشور، بسته بندی و غیره…. بر پایه تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تهیه این اپلیکیشن یا بازدید پروژه با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

شرکت رویای بیداری طراح و از پیشگامان توسعه دهنده واقعیت افزوده (Augmented Reality) و واقعیت مجازی (Virtual Reality) بوده و تولیدکننده انحصاری اپلیکیشن های برندینگ جهت کارت ویزیت، کتالوگ و بروشور، بسته بندی و غیره…. بر پایه تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تهیه این اپلیکیشن یا بازدید پروژه با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.