پلتفرم ساخت فروشگاه آنلاین مبتنی بر واقعیت افزوده و تور مجازی

پلتفرم طراحی شده توسط شرکت “رویای روشن بیداری” یک اپلیکیشن واقعیت افزوده است که هدف معرفی برندهای مختلف به روشی مدرن و نوآورانه دارد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از تلفن همراه یا دستگاه‌های دیگر، تجربه‌ای تعاملی و فراتر از واقعیت عادی داشته باشند.

تبلیغات فراتر از واقعیت:

 

تکنولوژی واقعیت افزوده( Augmented Reality) در ایران، یک گام نوآورانه و مهم در عرصه تبلیغات، بازاریابی، و برندینگ به شمار می‌رود. با توانایی ایجاد تجربیات تعاملی و فراگیر، این فناوری امکان ارائه محتوای دیجیتالی پیشرفته و جذاب را به برندهای ایرانی می‌دهد. این پلتفرم، با افزودن لایه‌های دیجیتالی به دنیای واقعی، فرصت‌های بی‌شماری برای خلق کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه و هدفمند فراهم می‌کند که نه تنها توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند، بلکه تصویری ماندگار از برند در ذهن کاربران می‌سازد.

این تکنولوژی می‌تواند برای آموزش، بازاریابی، و ارتقاء تجربه خرید مورد استفاده قرار گیرد، به طوری که کاربران می‌توانند از طریق یک تجربه دیجیتالی جذاب و قابل لمس، با محصولات و برندها ارتباط برقرار کنند. این نه تنها به افزایش فروش و معرفی برند کمک می‌کند، بلکه به صاحبان برند این امکان را می‌دهد تا با مخاطبان خود به شیوه‌ای خلاقانه و مؤثر ارتباط برقرار کنند و نیاز های جامعه را مورد بررسی قرار دهند.

 

کارشناس فروش دیجیتال (سفیر برند):

 

در پلتفرم موجود یک آواتار در قالب سفیر برند طراحی شده است که در محیط واقعیت افزوده تجربه ی خرید مشتریان را به طور کامل متحول میکند. این کارشناس فروش مجازی نه تنها می‌تواند مشتریان را در انتخاب محصولات راهنمایی کند، بلکه قادر است تجربه‌های تعاملی و جذابی را فراهم کند که در فروشگاه‌های فیزیکی ممکن نیست. با استفاده از هوش مصنوعی، این آواتار می‌تواند به طور مداوم یاد بگیرد و بهبود یابد،تا بتواند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد.

تعدادی از برندها به طراحان برای سفارش ظاهری آواتارهای خود مراجعه می‌کنند، آن‌ها در جستجوی خلق شخصیتی دیجیتالی هستند که نه تنها نماینده ویژگی‌های منحصر به فرد برندشان باشد، بلکه بتواند ارزش‌ها و پیام برند را به شیوه‌ای جذاب و موثر به مخاطب انتقال دهد. این سفارش‌ها شامل جزئیات دقیق از قبیل استایل، لباس، رنگ‌بندی، جنسیت و حتی گونه‌های رفتاری و صدای آواتار می‌شود.

 

شوروم محصولات (فروشگاه مجازی):

 

از دیگر آپشن های جذاب و کار آمد در این پلتفرم میتوان به تورهای مجازی شبیه سازی شده اشاره کرد.

فروشگاه مجازی به برندها کمک می‌کند تا با ایجاد تجربه‌هایی جذاب و خلاقانه، ارتباط عمیق‌تری با مشتریان برقرار کنند بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی در آن محیط باشد. این قابلیت واقعیت افزوده نه تنها اطلاعات را به شکلی جذاب ارائه می‌دهند، بلکه امکان مشاهده محصولات در محیط‌های مختلف را فراهم می‌کنند .

در این فضای شبیه سازی شده، صاحبان برندها می‌توانند محیطی منحصر به فرد و سفارشی ایجاد کنند که معماری و طراحی داخلی آن کاملاً با هویت و سبک برندشان هماهنگ باشد. این شوروم‌های دیجیتالی فرصتی بی‌نظیر برای نمایش محصولات در قفسه‌ها و محیط‌هایی است که به خوبی طراحی شده و توانایی جذب مشتریان را دارند.

کاربران می‌توانند از طریق دستگاه‌های موبایل یا تبلت خود وارد این فضاهای مجازی سه بعدی شوند و به صورت تعاملی و از زوایای مختلف محصولات را مورد بررسی قرار دهند.

این نوع شوروم‌های مجازی در عصر دیجیتال امروزی، راهی نوین برای برندها به منظور ارائه محصولاتشان در فضایی کاملاً سفارشی است، که تجربه‌ای فراتر از خرید سنتی برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

مدیران و کارآفرینانی که تمایل در استفاده از خدمات و آپشن های مدرن و بروز این پلتفرم دارند میتوانند به راحتی برای برند خودشان یک پنل مخصوص بسازند و از این طریق بتوانند محصولات و خدمات خود را  به شکل نوین و پیشرفته در قالب دنیا سه بعدی ارائه دهند.

 

چرا پیوستن به پلتفرم واقعیت افزوده برای برندها حیاتی است؟

 

پلتفرم واقعیت افزوده حوزه ی تبلیغات و ارائه محصولات و خدمات ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط معنادار و دوام‌آور با مشتریان است. با ساخت پنل شخصی در پلتفرم ای ار، شما نه تنها به جامعه‌ای گسترده از مخاطبان دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه تجربیات مشتری را به سطحی جدید از تعامل و هیجان ارتقاء می‌دهید.

واقعیت افزوده تجربیات کاربری را فراتر از حد معمول برده و به برندها اجازه می‌دهد تا تعاملاتی پویا و جذاب  ) با مشتریان ایجاد کنند. از نمایشگرهای محصول سه‌بعدی گرفته تا تورهای مجازی  فضایی برای نمایش خلاقانه‌تر و جذاب‌تر محصولات ارائه می‌دهد.

ساخت پنل شخصی در این پلتفرم یک فرصت طلایی برای برند ها است تا بتوانند محصولات خود را به صورت شخصی سازی شده به مخاطبان خود ارائه دهند، از جمله ویدوها،تصاویر سه بعدی و حتی تعاملات مجازی از طریق آواتار (کارشناس دیجیتال ) . این تکنولوژی مدرن برند شما را به عنوان یک یک صنعت پیشتاز در زمینه فناوری مطرح می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا پیام برندتان را به شکلی بی‌نظیر و به‌یادماندنی به مخاطبان‌تان منتقل کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که در مسیر نوآوری گام بردارید.

تبلیغات فراتر از واقعیت:

تکنولوژی واقعیت افزوده در ایران، یک گام نوآورانه و مهم در عرصه تبلیغات، بازاریابی، و برندینگ به شمار می‌رود.این پلتفرم، با افزودن لایه‌های دیجیتالی به دنیای واقعی، فرصت‌های بی‌شماری برای خلق کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه و هدفمند فراهم می‌کند که نه تنها توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند، بلکه تصویری ماندگار از برند در ذهن کاربران می می‌سازد

کارشناس فروش دیجیتال (سفیر برند):

در پلتفرم موجود یک آواتار در قالب سفیر برند طراحی شده است که در محیط واقعیت افزوده تجربه ی خرید مشتریان را به طور کامل متحول میکند. این کارشناس فروش مجازی نه تنها می‌تواند مشتریان را در انتخاب محصولات راهنمایی کند، بلکه قادر است تجربه‌های تعاملی و جذابی را فراهم کند. با استفاده از هوش مصنوعی، این آواتار می‌تواند به طور مداوم یاد بگیرد و بهبود یابد،تا بتواند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد.

شوروم محصولات(تور مجازی):

از دیگر آپشن های جذاب و کار آمد در این پلتفرم میتوان به تورهای مجازی شبیه سازی شده اشاره کرد.  فروشگاه مجازی به برندها کمک می‌کند تا با ایجاد تجربه‌هایی جذاب و خلاقانه، ارتباط عمیق‌تری با مشتریان برقرار کنند بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی در آن محیط باشد. این قابلیت واقعیت افزوده امکان مشاهده محصولات در محیط‌های مختلف را برای مخاطب فراهم می‌کنند .

چرا پیوستن به پلتفرم واقعیت افزوده برای برندها حیاتی است؟

پلتفرم واقعیت افزوده حوزه ی تبلیغات و ارائه محصولات و خدمات ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباط معنادار و دوام‌آور با مشتریان است. با ساخت پنل شخصی در پلتفرم AR، شما نه تنها به جامعه‌ای گسترده از مخاطبان دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه تجربیات مشتری را به سطحی جدید از تعامل و هیجان ارتقاء می‌دهید.